2013. szeptember 15., vasárnap

Kamillás szappan

Már régóta terveztem kamillás szappan elkészítését, hisz talán ez az egyik legismertebb és legnépszerűbb gyógynövény hazánkban. Leginkább gyulladáscsökkentő hatása miatt kedvelt, de emellett nyugtató és gombaölő hatással is bír, kellemesen ápolja a bőrt.
Az alapreceptemhez, amiből eddig levendulásat csináltam, most kamillát adtam, és hogy még intenzívebben kerülhessen bele a kis sárga virág hatása, egy erős kamillateát főztem, és abban oldottam fel a lúgot. Ezen kívül szárított virágzat is került bele.
De hogy biztos legyen a sárgás színe, sárga agyagot is tettem bele, ami alkalmas normál, zsíros és érzékeny bőr ápolására is, élénkíti a vérkeringést, segíti a sejtek oxigénellátását és regenerálja a bőrt. Extra kiegészítőnek még kamillavirág is került bele.




Összetevők: olívaolaj, kókuszolaj, ricinusolaj, pálmaolaj, napraforgóolaj, kamillatea, NaOH, sárga agyag, kamilla virágzat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése